howrii

اینترنت و فناوری اطلاعات

howrii

اینترنت و فناوری اطلاعات

وضعیت واقعی افراد در یاهو مسنجر !!!

وضعیت واقعی افراد در یاهو مسنجر !!!

 یه کار جالب یادتون می دم برای مطمئن شدن از اینکه طرف مورد نظر Invisible است? یا این که اصلا Online نیست (مربوط به یاهو مسنجر) این سوال بسیاری از افراد است که نمی دونند دوستشان واقعا آنلاین است یا نه... من از اینجا از تمام کسانی که همیشه به حالت مخفی (Invisible) می آیند روی خط معذرت می خواهم چون از این به بعد این کار معنی ندارد و باید همه به حالت آشکار روی مسنجر ظاهر شوند... خب حرف زدن بسه !‌ کار رو شروع می کنیم‌ :
----------شروع کار: روی دوست مورد نظر کلیک راست را بزنید تا منوی مربوط به او ظاهر شود
از منوی باز شده گزینه Invite to Conferance (املایش را مطمئن نیستم؛ یک چیزی تو همین مایه هاست! ) حال چه طرف مورد نظر باشد چه نباشد? پیغامی مبنی بر اینکه آیا مایل است توی کنفرانسی که شما او را دعوت کرده اید? شرکت کند یا خیر... مسلما او یا قبول میکند یا نه... در هر صورت به این پیغام جواب می دهد و به هیچ وجه نمی تواند از گیر این سوال در برود ! این همان چیزی است که شما می خواهید !
حال پنجره ای که برای شما باز شده ? منتظر جواب طرف می شود تا به شما اطلاع دهد... اگر دوست شما به سوال جواب مثبت بدهد (که بعید می دانم) وارد کنفرانس شما و شما او را در لیست کسانی که در روم (Room) می شوند میبینید و قضیه به طور مسالمت آمیز تمام می شود... اما اگر جواب رد بدهد? در پنجره باز شده برای شما عبارتی مشابه : Ramin_Hacker is denyed your conferance ! Thanks But No Thanks می آید... البته مشابه این است چون من دقیقا مطمئن نیستم کاملا همین عبارت ظاهر شود... در اینجا ID من را شما ملاحظه می کنید... اما وقتی شما آزمایش کنید ID دوست شما در آنجا ظاهر می شود... خب حالا از این پیام متوجه می شوید که طرف آنلاینه اما دعوت شما را نپذیرفته.... اما حالا بگم که ممکنه طرف آنلاین نباشه؛ در این حالت پیام زیر ظاهر می شود :‌
Sina_bagi is not available

خب این هم از این این ترفند... حالا برین حال کنین !!! اما زیاد یه نفر را با این کار اذیت نکنید... چون این کار مطابق با حفظ حریم افراد در اینترنت نیست... زیاد حرف نمی زنم.خداحافظ

لینک مستقیم برای Download

لینک مستقیم برای Download
 
حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فایلی را از اینترنت بگیرید، ولی به دلیل اینکه سایت مورد نظر، لینک مسقیم را درون سایت خود قرار نداده بود، شما مجبور بودید که به وسیله خود Browser آن را Download کنید که این راه مشکلاتی را نیز در برداشت. مثلا اگر شما Disconnect می شدید، مجبور بودید که فایل مورد نظر خود را از ابتدا Download کنید. اما به وسیله این روش، ابتدا می توانید لینک مستقیم برای Download فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به وسیله نرم افزارهایی همانند Go!Zilla, DAP, GetRight, FlashGet و ... شروع به Download فایل مورد نظر کنید.
ابتدا بر روی لینک داده شده در سایت، کلیک سمت راست ماوس را زده و از منوی ظاهر شده گزینه Open In New Window را انتخاب کنید (و یا اینکه کلید Shift را نگه داشته و بر روی لینک کلیک کنید). پنجره جدیدی باز می شود. پس از گذشت 5 الی 6 ثانیه، کلید ESC را فشار دهید و یا دکمه Stop موجود در Browser خود را کلیک کنید تا بارگذاری صفحه متوقف شود. به قسمت Address Bar رفته و کلید Enter را فشار دهید تا صفحه مورد نظر، دوباره شروع به بارگذاری شود. حال در قسمت Status Bar، لینک مستقیم فایل را مشاهده نمایید.