howrii

اینترنت و فناوری اطلاعات

howrii

اینترنت و فناوری اطلاعات

آموزش استفاده از ویرایشگر پرشین بلاگ

آموزش استفاده از ویرایشگر پرشین بلاگ

سلام دوستان عزیز . بعد از مدتها (باور می کنید تو 5 ماه گذشته اولین باره که میام به وبلاگ خودم) بالاخره با یک مطلب جدید اومدم که می تونه اکثر سوالات شما رو پاسخ بده . ولی قبل از اون از تمام دوستانی که در این مدت از من سوالاتی کردن و پاسخی نگرفتن عذرخواهی می کنم . باور کنید اینقدر وقت کم میارم که خوشه اشک رو هم به زور و فقط به خاطر علاقه به ادبیات و اینکه جایی داشته باشم که حرفهام رو بزنم آپدیت نگه داشتم.

ضمن اینکه باید اضافه کنم من این وبلاگ رو فقط برای کسانی ایجاد کردم که روزهای اول وبلاگنویسی رو پشت سر میذارن. پس لطفا اگر آموزشهاش سطح پایین هستن من رو ببخشید.
به هر حال برای کمک به شما دوستان خوبم کار آموزش کامل ویرایشگر پرشین بلاگ رو تمام کردم که در
این سایت می تونید ببینیدش.

در این سایت این موارد توضیح داده شده:

چگونگی پیوند دادن به سایتهای دیگر
چگونگی قرار دادن عکس در وب لاگ
وسط چین کردن نوشته و عکس
عوض کردن رنگ فونت
و ...
لینک این آموزشها در سمت راست و پایین سایت در کادر سبز رنگ قرار داره .

امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد